ВУЗ ШАГ

Відділ освіти Василівської районної державної адміністрації

 






Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Дистанційна освіта на Класній оцінці
Педагогічна преса Національна дитяча гаряча лінія

Английский без труда сегодня



 
Английский без труда сегодня

11 класс

Предлагаемый метод основывается на использовании врожденных, присущих каждому человеку способно¬стей к восприятию и ассимиляции. Вы освоите английский язык так же, как когда-то освоили родной.

 
 






Інші книги з цього розділу:
Фізика : підруч. для 7-го кл. загальноосвіт. навч. закл.

Фізика : підруч. для 7-го кл. загальноосвіт. навч. закл.
Матеріал підручника відповідає новій програмі з фізики. Пояснення навчального матеріалу супроводжується прикладами спостережень, дослідів та практичних завдань, а завершується запитаннями для самоперевірки. У підручнику є 12 лабораторних робіт, фізичні задачі різних рівнів складності, творчого характеру та практичного спрямування, тестові завдання. Рубрики «Для допитливих» та «Це цікаво знати» сприяють підвищенню інтересу учнів до предмета. Словник фізичних термінів допоможе зорієнтуватися у формулюванні фізичних явищ та величин.

 
 
 
Додатковий матеріал заняття 1-2 (модуль 1)

Додатковий матеріал заняття 1-2 (модуль 1)
Тема: Науки, що вивчають природу. Практична робота № 1 «Ознайомлення з довідковими виданнями з природознавчих наук різних типів». Інструктаж з БЖД. Мета: сформувати у учнів первинне уявлення про природознавство як навчальний предмет та про природу взагалі, а також місце людини у ній; сформувати на заняття нові поняття: біологія, фізика, хімія, географія, астрономія, екологія, та визначити їх внесок у вивченні природи; сформувати у учнів уяву про вчених-натуралістів та їх внесок у вивчення природи. Ознайомити учнів зі структурою підручника, та довідковими виданнями з природничих дисциплін та навчити використовувати додаткові джерела інформації для виконання навчального завдання. Розвивати у учнів навички висувати гіпотези та припущення, витягувати інформацію із тексту; формувати уяву. Навчити учнів розрізняти в описі досліду або спостереження мету, умови його проведення та отримані результати. Розвивати спостережливість та логічне мислення. Виховувати особисті якості, які забезпечують успішність у виконавській діяльності (дисциплінованість, увагу, добросовісність, діловитість, впевненість, емоційність, відповідальність, працездатність). Розвивати у учнів вміння висловлювати судження про застосування природничих знань з метою пояснення прикладного значення досягнень у галузі природничих наук.

 
 
 
ОЛІМПІЙСЬКА ОСВІТА У ШКОЛІ. Методичний посібник

ОЛІМПІЙСЬКА ОСВІТА У ШКОЛІ. Методичний посібник
ББК 75.4 (0)90+75.116.04 Рецензенти: Круцевич Т.Ю., доктор наук з фізичної культури і спорту, професор, завідувач кафедри Теорії і методики фізичного виховання НУФВСУ; Радченко Л.О., кандидат наук з фізичної культури і спорту, доцент кафедри олімпійського і професіонального спорту, завідувач лабораторії «Олімпійська освіта» НДІ НУФВСУ. Схвалено комісією з фізичного виховання Науково-методичної Ради Міністерства освіти і науки України (лист від 25.06.2009 № 14/18-Г-225). Єрмолова В.М. Олімпійська освіта в школі / В.М. Єрмолова. – К:, 2009. – 85 с. До збірника увійшли сценарії олімпійських уроків і свят з олімпійської тематики, а також методичні рекомендації щодо їх проведення. Книга допоможе педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів організувати навчальні заняття і позаурочні заходи з олімпійської тематики, які стануть радісною подією для їх учасників, гостей і організаторів. УДК 796.032..375.51 ББК 75.4 (0)90+75.116.04 Видано на замовлення Національного Олімпійського комітету України © Національний Олімпійський комітет України, 2009 © Єрмолова В.М., 2009

 
 
 
Категорії