ВУЗ ШАГ

Відділ освіти Василівської районної державної адміністрації

 





lorem

Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Дистанційна освіта на Класній оцінці
День відкритих дверей онлайн Педагогічна преса Національна дитяча гаряча лінія

історія України. Рівень стандарту 11 кл



 






Інші книги з цього розділу:
Твій перший олімпійський путівник

Твій перший олімпійський путівник
Твій перший олімпійський путівник / За заг. ред. М.М. Булатової. — Видання 2-ге, доп. — К.: Олімпійська література, 2007. — 104 с. У навчальному посібнику подано інформацію про історію Олімпійських ігор, становлення та розвиток сучасного олімпійського руху, основні принципи, значущість олімпізму для суспільства та кожної людини. Книга знайомить з олімпійськими видами спорту та досягненнями атлетів світу й України в Олімпійських іграх. Для учнів, учителів загальноосв ітніх шкіл, ліцеїв, гімназій та широкого загалу читачів, які цікавляться олімпійським спортом. АВТОРСЬКИЙ КОЛЕКТИВ БУЛАТОВА М.М. — доктор педагогічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки ШИНКАРУК О.А. — кандидат педагогічних наук, доцент ТОМАШЕВСЬКИЙ В.В. — кандидат наук з фізичного виховання і спорту ДУТЧАК М.В. — кандидат педагогічних наук, доцент, заслужений працівник фізичної культури і спорту України У виданні використано матеріали Комісії МОК з культури та олімпійської освіти, архівів Олімпійського музею в Лозанні (Швейцарія), Паризького центру П’єра де Кубертена, Міжнародної олімпійської академії, Національного олімпійського комітету Греції

 
 
 
МЕТОДИКА викладання МАТЕМАТИКИ в початкових класах

МЕТОДИКА викладання МАТЕМАТИКИ в початкових класах
У пропонованому посібнику розглянуто основні питання методики викла¬дання математики відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти та чинної програми початкових класів і програми методики викладання математи¬ки в загальноосвітніх навчальних закладах. Посібник призначений для студентів факультетів підготовки вчителів почат¬кових класів педагогічних університетів та інститутів. Його можуть використо¬вувати й учні педагогічних училищ, учителі початкових класів та методисти почат¬кової ланки освіти. ББК 74.262.21я73

 
 
 
Я и эмоции : методические рекомендации / Н. В. Амасович, С. В. Лауткина.- Витебск: ВГУ имени П. М. Машерова, 2019.-65 с.

Я и эмоции : методические рекомендации / Н. В. Амасович, С. В. Лауткина.- Витебск: ВГУ имени П. М. Машерова, 2019.-65 с.
Методические рекомендации "Я и эмоции", выполненные в рамках серии "Всё-знай-ка", позволяют познакомиться с разнообразными эмоциями и чувствами; ситуациями, когда человек их испытывает; учат выражать эмоции и чувства, объяснять свои эмоциональные переживания. Работа с материалами издания развивает в детях толерантность и эмпатию по отношению к другим людям. У детей закрепляются сведения о себе, частях своего тела, предметах личной гигиены, гендерной принадлежности формируются представления о здоровом образе жизни. В ходе работы мы учим детей оценивать своё настроение, свои и чужие поступки, закрепляем этикетные слова, развиваем словарь, фразовую и связную речь, формируем инклюзивную культуру.

 
 
 
Категорії