Відділ освіти Василівської районної державної адміністрації

 






Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України
Педагогічна преса Національна дитяча гаряча лінія



МЕТОДИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО КУРСУ „МІСТО МОГО ДИТИНСТВА” 4 КЛАС



 
МЕТОДИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО КУРСУ   „МІСТО МОГО ДИТИНСТВА” 4 КЛАС

Школьная литература

Посібник містить матеріал, який може бути використаний на уроках і в позакласній роботі для знайомства учнів з історією виникнення і розвитку нашого міста, його визначними місцями. У ньому розповідається про архітекторів, письменників, художників, музикантів, відомих людей Катеринослава –Дніпропетровська, про захисників нашого міста у роки Великої Вітчизняної війни.
Посібник розрахований на вчителів початкових класів.

 
 






Інші книги з цього розділу:
Світова література [Текст] : підручник для 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів. / Є. В, Волощук . – К . : Генеза, 2013. – 256 с.

Світова література [Текст] : підручник для 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів. / Є. В, Волощук . – К . : Генеза, 2013. – 256 с.
Підручник ознайомлює з художніми творами світової літератури, вивчення яких передбачено програмою для загальноосвітніх навчальних закладів 2012 р. Видання містить інформацію про життя і творчість авторів художніх текстів, пропонованих для вивчення; орієнтовні рекомендації для самостійного читання; цікаві рубрики, що висвітлюють різні аспекти й контексти літературних творів; систему диференційованих запитань і завдань, а також добірку ілюстрацій. Побудова підручника сприятиме ґрунтовному засвоєнню школярами програмового матеріалу й забезпечить усебічний розвиток їхніх читацьких компетенцій.

 
 
 
Індивідуальний план 9 клас

Індивідуальний план 9 клас
індивідуальний план

 
 
 
Германские племена и союзы племён

Германские племена и союзы племён
Проблема происхождения германских племён чрезвычайно сложна. Их ранняя история ещё менее ясна, чем история их соседей – кельтов. Дело прежде всего в том, что германцы намного позже кельтов попали в поле зрения античной письменной традиции, и, следовательно, у нас гораздо меньше возможностей увязать археологический материал с более или менее достоверными сообщениями древних авторов.

 
 
 
Категорії