Відділ освіти Василівської районної державної адміністрації

 






Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Дистанційна освіта на Класній оцінці
Педагогічна преса Національна дитяча гаряча лінія 5-й Міжнародний освітній онлайн-форум

ntcn



 
Скачати
Скачати
doc, 303KB
 
ntcn
 
 






Інші книги з цього розділу:
Інформатика : підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закладів. 2017

Інформатика : підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закладів. 2017
Інформатика : підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер. — К. : УОВЦ «Оріон», 2017. — 208 c. : іл.

 
 
 
фізика 10 клас, рівень стандарту

фізика 10 клас, рівень стандарту
Інструкція з безпеки для учнів під час проведення занять у кабінеті фізики 1 Загальні положення 1.1. У кабінеті фізики слід суворо дотримуватися правил безпеки та правил внутрішнього розпорядку навчального закладу, установлених норм і режимів праці та відпочинку. 1.2. У кабінеті фізики можна перебувати тільки у присутності вчителя або лаборанта. 1.3. Про кожний нещасний випадок, що трапився під час проведення занять із фізики, слід негайно повідомити вчителя. 1.4. Про вихід із ладу або несправність обладнання слід негайно повідомити вчителя. 2 Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях 2.1. У разі травмування, нездужання тощо негайно повідомте про це вчителя. 2.2. У разі виникнення загоряння, пожежі тощо негайно повідомте про це вчителя. 2.3. У випадку евакуації чітко виконуйте розпорядження вчителя. 3 4 Вимоги безпеки під час роботи Вимоги безпеки перед початком роботи 3.1. Чітко з’ясуйте порядок і правила безпечного проведення досліду. 3.2. Звільніть робоче місце від усіх не потрібних для роботи предметів і матеріалів. 3.3. Перевірте наявність і надійність з’єднувальних провідників, приладів та інших предметів, необхідних для виконання роботи. 3.4. Починайте виконувати роботу тільки з дозволу вчителя. 3.5. Виконуйте тільки ті завдання, які передбачені в роботі або доручені вчителем. 4.1. Працюйте лише на своєму робочому місці. 4.2. Будьте уважні й дисципліновані, точно виконуйте вказівки вчителя. 4.3. Розміщуйте прилади, матеріали, обладнання на своєму робочому місці так, щоб запобігти їх падінню або перекиданню. 4.4. Під час проведення дослідів не допускайте граничних навантажень вимірювальних приладів. 4.5. Стежте за справністю всіх кріплень у приладах і пристроях. Не торкайтесь обертових частин машин і не нахиляйтеся над ними. 4.6. Для складання експериментальних установок користуйтеся провідниками з клемами й запобіжними чохлами з міцною ізоляцією та без видимих пошкоджень.

 
 
 
Німецька мова. (перший рік навчання) [Текст] : підручник для 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів. / М. М, Сидоренко, О. А. Палій. – К. : Грамота , 2013 . – 296 с . : іл..

Німецька мова. (перший рік навчання) [Текст] : підручник для 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів. / М. М, Сидоренко, О. А. Палій. – К. : Грамота , 2013 . – 296 с . : іл..
Сидоренко, М. М. Німецька мова. (перший рік навчання) [Текст] : підручник для 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів. / М. М, Сидоренко, О. А. Палій. – К. : Грамота , 2013 . – 296 с . : іл. Підручник є частиною навчально-методичного комплексу "Німецька мова" для учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів, які розпочинають вивчати німецьку як другу іноземну мову. Видання містить 8 розділів, які складаються з певної кількості уроків для закріплення та узагальнення навчального матеріалу. Підручник сприяє формуванню в учнів навичок і розвитку умінь як в усному (говоріння, аудіювання), так і в писемному (читання, письмо) мовленні.

 
 
 
Категорії