ВУЗ ШАГ

Відділ освіти Василівської районної державної адміністрації

 





Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України
ВУЗ ШАГ Педагогічна преса Національна дитяча гаряча лінія

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНФОРМАЦІЙНО-БІБЛІОТЕЧНИЙ МЕДІА-ЦЕНТР (ІБМЦ) ДОНЕЦЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 61



 
ПОЛОЖЕННЯ  ПРО ІНФОРМАЦІЙНО-БІБЛІОТЕЧНИЙ МЕДІА-ЦЕНТР (ІБМЦ)  ДОНЕЦЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 61

Разное

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНФОРМАЦІЙНО-БІБЛІОТЕЧНИЙ МЕДІА-ЦЕНТР (ІБМЦ)
ДОНЕЦЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 61

 
 






Інші книги з цього розділу:
ЗАВДАННЯ І ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ  ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

ЗАВДАННЯ І ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Посібник містить систему вправ та завдань для розвитку пізнавальної активності та самостійності учнів початкових класів. Пропонуються різні форми індивідуальної, парної, групової та фронтальної роботи, які сприяють підвищенню якості знань та вмінь учнів, розвитку уваги, мислення, пам’яті, кмітливості, спостережливості, творчих здібностей. Цей посібник стане цікавим і корисним вчителям початкових класів.

 
 
 
 Цыганский король

Цыганский король
Два гайдука втащили из соседних дверей «митрополита» с сеном в волосах и косо надвинули ему на голову нечто похожее на митру. Митрополит свесил голову и тихо мыкал, порываясь что-то сказать. Паюк, что стоял за креслом короля, положил перед святым отцом на пюпитр толстую библию.

 
 
 
Дисграфия: учусь различать звуки: 1-4 классы / О. В. Суслова, М. В. Малым. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2017.-62 с.

Дисграфия: учусь различать звуки: 1-4 классы / О. В. Суслова, М. В. Малым. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2017.-62 с.
В данном пособии подобрана система коррекционных упражнений по преодолению акустической дисграфии. Этот вид нарушений письма часто встречается у учеников начальной школы. Он связан с неточностью различия звуков на слух и проявляется в заменах букв, обозначающих близкие по звучанию и произношению звуки. Пособие содержит подборку материала для коррекции письма, соответствующего требованиям ФГОС начального образования, основным УМК по русскому языку и логопедическим коррекционным программам. Пособие адресовано учителям-логопедам специальных школ разного вида, а также общеобразовательных школ, учителям начальных классов, родителям детей с предпосылками к дисграфии или стойкими нарушениями в письменной речи. Работу по тетрадям можно проводить на групповых занятиях и индивидуально.

 
 
 
Категорії