Відділ освіти Василівської районної державної адміністрації

 






Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Дистанційна освіта на Класній оцінці
Педагогічна преса Національна дитяча гаряча лінія 5-й Міжнародний освітній онлайн-форум

Український правопис.



 






Інші книги з цього розділу:
Історія України 9 клас

Історія України 9 клас
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ МОН України від 20.03.2017 № 417) Видано за рахунок державних коштів. Продаж заборонено. Експерти, які здійснили експертизу даного підручника під час проведення конкурсного відбору проектів підручників для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів і зробили висновок про доцільність надання підручнику грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»: Кінд-Войтюк Н. В., доцент кафедри нової та новітньої історії України Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, кандидат історичних наук; Кулешова С. В., методист міського науково-методичного центру департаменту освіти Маріупольської міської ради; Зволінська М. В., учитель Слобідської загальноосвітньої школи І–ІІІ ст. смт Слобідка Кодимського району Одеської області, вчитель-методист Науковий редактор І. Б. Гирич, доктор історичних наук, завідувач відділу джерелознавства нової історії України Інституту української археографії та джерелознавства ім. М. Грушевського НАН України В оформленні обкладинки використано електронну копію фотографії діячів культури та представників громадськості під час урочистостей з нагоди відкриття пам’ятника І. Котляревському в Полтаві (1903 р.).

 
 
 
 
 
Синдром дефицита внимания с гиперактивностью

Синдром дефицита внимания с гиперактивностью
Синдром дефицита внимания с гиперактивностью впервые был описан почти сто лет назад и до сих пор продолжает привлекать внимание специалистов разных отраслей науки и практики. Авторы данной работы рассматривают вопрос об особенностях проявления синдрома дефицита внимания в более широком возрастном аспекте. К сожалению, до сих пор остается много неизученных и необъяснимых фактов, касающихся природы и проявлений СДВГ. Тем не менее, у всех специалистов, работающих с детьми данной категории, существуют общие цели и задачи: как можно раньше выявить данный синдром, наблюдать за ребенком на протяжении многих лет, адаптировать его к современному обществу и дать ему хорошее подходящее образование. К этому стремятся и родители, которые обращаются за помощью к профессионалам. Наша книга — одна из первых попыток реализации комплексного подхода не только на уровне теории, но и ее практического применения. В данной работе представлен опыт врачей, психологов, педагогов.

 
 
 
Категорії