Відділ освіти Василівської районної державної адміністрації

 






Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України
Педагогічна преса Національна дитяча гаряча лінія



ВІрші напам`ять



 
ВІрші напам`ять

Украинский

вивчити до зимової сесії

 
 






Інші книги з цього розділу:
ОПОРЯДЖУВАЛЬНІ РОБОТИ (матеріали, технологія і організація робіт, засоби механізації)

ОПОРЯДЖУВАЛЬНІ РОБОТИ (матеріали, технологія і організація робіт, засоби механізації)
ОПОРЯДЖУВАЛЬНІ РОБОТИ (матеріали, технологія і організація робіт, засоби механізації)

 
 
 
Раскол. Роман в 3-х книгах: Книга I. Венчание на царство

Раскол. Роман в 3-х книгах: Книга I. Венчание на царство
Владимир Личутин впервые в современной прозе обращается к теме русского религиозного раскола – этой национальной драме, что постигла Русь в XVII веке и сопровождает русский народ и поныне. Роман этот необычайно актуален: из далекого прошлого наши предки предупреждают нас, взывая к добру, ограждают от возможных бедствий, напоминают о славных страницах истории российской, когда «... в какой-нибудь десяток лет Русь неслыханно обросла землями и вновь стала великою». Роман «Раскол», издаваемый в 3-х книгах: «Венчание на царство», «Крестный путь» и «Вознесение», отличается остросюжетным, напряженным действием, точно передающим дух времени, колорит истории, характеры реальных исторических лиц – протопопа Аввакума, патриарха Никона. Читателя ожидает погружение в живописный мир русского быта и образов XVII века.

 
 
 
Методика навчання інформатики. Частина 2. Методика навчання інформаційних технологій

Методика навчання інформатики. Частина 2. Методика навчання інформаційних технологій
У посібнику висвітлюються загальні питання теорії і методики навчання інформатики в середній загальноосвітній школі. Розкриваються цілі, принципи відбору змісту і методів навчання предмета, дані конкретні рекомендації щодо організації його базового курсу. Призначається учителям загальноосвітніх навчальних закладів. Посібник стане у нагоді також студентам вищих навчальних закладів, які вивчають систематичний курс методики навчання інформатики, аспірантам, усім, хто цікавиться організацією і перспективами навчання інформатики у школі. Методика формування поняття інформації. Методика вивчення поняття інформаційної системи. Методика вивчення операційної системи. Робота з дисками. Прикладне програмне забезпечення загального призначення.

 
 
 
Категорії