Відділ освіти Василівської районної державної адміністрації

 




Тренінг за програмою «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати». для завідувачів РПМПК

11 лют. 2017
Перша леді України, голова Благодійного фонду Порошенка пані Марина Порошенко відвідала Запорізьку спеціальну загальноосвітню школу-інтернат «Джерело», де протягом трьох днів, з 8 по 10 лютого, тривав третій етап спеціалізованих тренінгів «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи.

     Перша леді України, голова Благодійного фонду Порошенка пані Марина Порошенко відвідала Запорізьку спеціальну загальноосвітню школу-інтернат «Джерело», де  протягом трьох днів, з 8 по 10 лютого, тривав третій етап спеціалізованих тренінгів «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати». Навчальний курс пройшли 75 фахівців психолого-медико-педагогічних консультацій Запорізької області і серед цих спеціалістів не оминула і наш завідувач РПМПК Фітак Наталія Володимирівна. Благодійний Фонд Порошенка спільно з Міністерством освіти і науки України  з липня 2016 року реалізує експериментальний проект по впровадженню практичної моделі інклюзивного освітнього середовища.

     Залучивши до роботи провідних українських та зарубіжних експертів у  сфері освіти дітей з порушеннями розвитку, Благодійний Фонд Порошенка розробив інструментарій індивідуальної та командної роботи для поглиблення професійних вмінь та навичок корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби,  спричинені порушеннями розвитку та інвалідністю. До реалізації проекту долучився голова облдержадміністрації Костянтин Бриль.

     У ході триденного тренінгу досвідчені тренери-практики в галузі психолого-педагогічного супроводу провели прикладні заняття з комплексної підтримки фахівцями ПМПК шкільних педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами за індивідуальними програмами розвитку (ІПР), розглянули технологію індивідуального планування та механізми ефективних ІПР.

     Головна мета теоретико-практичного процесу полягала в тому, щоб дати знання, які дозволять максимально ефективно допомогти розкрити потенціал здібностей особливої дитини для опанування шкільної навчальної програми та здобуття в майбутньому професії, і як наслідок, стати повноцінним учасником українського суспільства.

     Учасники тренінгу також ознайомилися з нормативно-правовою базою у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами та відпрацювали формат тісних взаємовідносин між спеціалістами ПМПК та батьками дітей, які потребують додаткових корекційних та освітніх послуг.